måndag 16 november 2009

Sångmöjligheter för dig som vill!

Eftersom jag skrivit så mycket om att sjunga och idag fick ett mail om att Helena Soluna har en "Voice in power-kurs" i Stockholm så vill jag bara förmedla det till er. Helena är jättefin och har varit i Mundekulla flera gånger bl.a senast på Kvinnofestivalen då hon sjöng så fint och höll en workshop för kvinnor:

Gör dig hörd
6 dec kl 11-17 i Stockholm
Under denna dag arbetar vi med röst- och sångövningar enligt Voice-in-Power-metoden med fokus på att öka vår trygghet, stärka vårt självförtroende och öppna upp till vår kreativitet och vårt livsmål. Vilken är min innersta dröm, och hur får jag mod att ge av den till världen?

Vill du veta mer så maila Helena så skickar hon säkert info.. Läs gärna mer på hemsidan men denna kurs verkar inte finnas med ännu där... info@helenasoluna.com http://www.helenasoluna.com/

Alla Kan Sjunga
Jag vill även passa på att tipsa om Alla Kan -institutet där jag själv var ledare under några år. Deras kurser är lekfulla och härliga och det finns både terminskurser för er som bor i Stockholm samt intensiv och helgkurser. http://www.allakan.nu/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig