torsdag 5 november 2009

Gudinneskolan - lyssna till hjärtat

Nu reser jag iväg några dagar och jag vet inte om jag har datorn med mig så vi får se om det blir några inlägg i helgen.

Lyssna till ditt hjärta
De närmaste dagarna är läxan i gudinneskolan att lyssna till ditt hjärta... lyssna till intuitionen eller ditt inre.... Prova att under de närmaste dagarna låta ditt hjärta vägleda dig i vad du ska göra, vilka beslut du ska ta m.m. Känn efter vad som känns bra inom dig... vad som ger dig en känsla av frid, kärlek och glädje... Prova att lyssna mer i stunden och inte planera din dag helt utan vara öppen för det som kanske bara kommer i din väg... Prova att följa de ingivelser du får som känns positiva...
Lycka till .. jag ska prova det med nu när vi åker upp till Stockholm... jag har lämnat helgen lite öppen för spännade äventyr eller vilsamma njutningar... och glädje.... kram Anne

"When you have learned how to decide with God
all decisions become as easy and as right as breathing
There is no effort and you will be led as gently
as you were being carried down a quite path in the summer"
A Course in Miracles

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig