lördag 7 november 2009

I Stockholmn

Härligt... vi fick med oss en liten minidator med trådlösuppkoppling så nu sitter jag på ett mysigt hotel på Östermalm. Det känns fint att kunna gå in i Gudinnerummet´när jag är ute i världen och ha kontakt med er underbara kvinnor som också går in här... Leva-galan igår vara kul och träffade många härliga människor. Nu ska jag gå ut en sväng och strosa lite i gamla stan bland annat gå till Ekovaruhuset som härliga Johanna Hoffbring driver. Jag träffade henne en stund på galan igår och hon är verkligen jättefin. Jag berättar mer i eftermiddag om Leva Galan... kram Anne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig