söndag 15 november 2009

Egen tid och Inspirations-CD

Ge dig själv lite egen tid
Söndagar och helgdagar brukar vara en bra tid för det... även om du har barn så kanske du kan se till att du får en egen stund att bara vila, meditera och gärna lyssna till Gudinnan.. eller läs igenom det du har skrivit i din bok och som Gudinnan har viskat i ditt öra... Jag gjorde det i morse och det var så upplyftande.

Inspiration - Tips om upplyftande CD Jag har köpt en fin Cd som det passar utmärkt att lyssna till denna månad. den heter Inspiration och påminner mig om att lyssna till mitt inre och göra det som jag älskar och som ger mig gläjde, samt att den handlar om månadens tema att närma sig sin livsuppgift. Jag känner att det kan behövas lite ljus i novembermörkret. CD:n innehåller dels lite inledande tankar och sedan en guidad meditation där du kan lyssna inåt och finna ut till vad som är viktigt för just dig. Kanske tycker jag att det skulle kunnat vara lite mer lugnt tempo och tid att lyssna inåt...men den fungerar fint som den är med. Helena och Mona tyckte att jag skulle spela in egna avslappningband då dom är mina supportrar... och det är ju min plan med när det finns tid...

Vill du veta mer eller beställa så kan du gå in på Cecilia Sifontes Hemsida. Den Cd jag beställde heter INSPIRATON och jag har bara lyssnat på just den, men de andra är säkert fina med.http://www.lightflow.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig