lördag 28 november 2009

Boken och att lita till hur jag vill ha det

Längesedan
Oj! Inser att jag inte skrivit något sedan i Onsdags... Jag har haft fullt upp med boken främst... och att få till ett omslag. Jag har en mycket duktig tjej som gör det men det är nog inte så enkelt eftersom jag känner att omslaget är så viktigt och ska vara helt i min energi och utstråla det jag känner för boken. Så när hon arbetat färdigt sin idé utifrån mina önskningar så tyckte jag att baksidan och flikarna var bra och kändes rätt, mycket fint... men framsidan kände jag helt enkelt inte alls stämde men min känsla och det jag vill ge ut... det var helt enkelt inte min bok bara...

Jag ska prova själv
Flera har sagt nu att jag borde prova själv att göra omslaget så jag ska testa det samt kanske får jag lite hjälp av en en annan tjej med. Det är en utmaning att stå på sig när man gör kreativa saker så att slutprodukten verkligen blir det man känner. Det är lätt att styras av andra som är proffs inom sitt område och kanske har en bestämd åsikt men jag har beslutat att den här boken ska kännas helt rätt innan jag ger ut den .. så hellre får det dröja lite till.

Ska rådfråga er
Jag tror ni som läser bloggen är de allra bästa att ge mig råd när det gäller mitt bokomslag då ni känner mina tankar och de flesta av er vet lite om kvinnocirklar i alla fall från det jag har delat med mig... så jag kommer nog lägga ut lite omslagsidéer och då får ni gärna hjälpa mig.

Bloggen och ni som läser betyder så mycket för mig
Jag får ibland mail och kommentarer om att bloggen betyder mycket för flera kvinnor och det inspirerar och glädjer mig mycket. Jag tänkte idag på att ni har betytt så mycket för mig då jag hela tiden får så mycket fin respons vilket ju stärker mig i att skriva och ge ut en bok. Ni är helt enkelt delaktiga i att den här boken kommer ut och ni har gett mi gtillit till att det finns intresse för den, då ni gett mig så mycket feedback på mitt skrivande Tänk vad tomt det hade varit om jag inte hade kunnat träffa er i Gudinnerummet. TACK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig