tisdag 10 november 2009

Gudinneskolan

I morgon ska jag skriva lite mer tankar i Gudinneskolan igen.. men tills dess .. lyssna till ditt inre och lyssna till hjärtat och ge mer tid till det du älskar för det du älskar visar dig vad din livsuppgift och ditt syfte är...

Skriv gärna en kommentar
Ps... Det är så kul att få lite kommentarer... det känns mer verkligt då att ni finns där i Gudinnerummet... så skriv gärna nån liten rad eller bara ett hej... det betyder mycket och ger mig inspiration att skriva i bloggen... men det är jättekul att ni skickar mail också.. tack för det... Kram Anne

8 kommentarer:

  1. Hej! skriver en rad, har tänkt det så länge men inte fått orden. Blev verkligen inspirerad av Visionskartan, ska göra en egen! :) Eller har nog gjort en egen, men visste inte vad det var då. Nu vet jag, ska titta på den igen (det som jag minns, slängde den tyvärr), får göra en ny! :)

    Står inför ett val och är otroligt tacksam över denna bloggen. Den gör valet enklare än vad det hade varit på egen hand. Tack!

    Kikar in varje dag och finner nya råd, tips, tankar, osv, som verkligen gör livet soligare! :)

    Tack! igen.

    Kokkovirsi

    SvaraRadera
  2. När jag följer hjärtat så händer det jag egentligen vill. Ska ta tag i den inre känslan ännu mera nu. Tack för dina fina ord Anne. Det behövs lite påminnelser som när jag läser här i Gudinneskolan. Jag har lärt mig så mycket av att läsa det vi egentligen innerst inne redan vet.Men det gäller ju att locka och få fram det. Känner att jag imorgon ska jag ta ledigt från jobbet och bara vara i stallet hela dagen för att hinna med en riktigt mysig hemmakväll innan min älskade vän åker till Brasilien för en tid.Många kramar P

    SvaraRadera
  3. Tack så jättemycket för dina fina tankar och visst vet vi allt det där inom oss men vi behöver påminna varandra...härligt att du tar ledigt imorgon... Kram Anne

    SvaraRadera
  4. Tack Kokkovirsi med..
    Så roligt att höra att du besöker bloggen så mycket och har glädje av den... och det är en stor kraft i visionskartor...kram Anne

    SvaraRadera
  5. Visionskarta låter spännande. Hur gör man det?

    TACK Anne för all inspiration du ger! Jag försöker göra övningarna så ofta jag kan men något jag gör flera gånger om dagen är att lyssna inåt. Jag klurar mycket på det här med min livsuppgift just nu. Jag vet att jag älskar att kanalisera men vågar/vet inte hur jag ska satsa fullt ut...

    Så TACK för all inspiration! Jag tar små steg och det är OK.

    Varma kramar, Karina

    SvaraRadera
  6. Tack Karina

    Jag ska beskriva lite det här med visionskarta i bloggen tror jag... och jag vill verkligen bara stötta dig i att sätta igång och kanalisera.. kanske ska du helt enkelt kanalisera Gudinnan inom dej och börjar skriva ned hennes tankar .. och se vad som kommer... kram Anne

    SvaraRadera
  7. Det ska bli jättespännande att göra en visionskarta. Jag gjorde faktiskt en för längesen men den har jag nog inte sparat...

    Jag kanaliserar ofta och sen jag börjat Gudinneskolan här sa kanaliserar jag även min inre Gudinna. Det jag vill komma igang med pa riktigt är att arbeta med att kanalisera.

    Lustigt nog fick jag faktiskt en förfragan idag. Kul!

    TACK och ha en fin kväll!
    Kram; Karina

    SvaraRadera
  8. Vad kul och dt brukar vara så att det sker ett litet steg i sänder och att när du är redo att ge så finns det de som vill ta emot... kram och lycka till Anne

    SvaraRadera

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig