onsdag 13 januari 2010

Det är så kul att få meddelande...

Tack för de meddelande som ni lämnar kvar här i rummet då och då... det är alltid så kul att få ... jag vill att ni ska veta att ni är viktiga för mig och era kommentarer ger mig inspiration.

Det är alltid kul att skriva i Gudinnerumet men ibland känns det så fint att få ett liet meddelande som visar att ni varit här... ungefär som att man lämnar kvar en lapp när man hälsat på hos någon som inte är hemma.... Men det är ändå kul att se att ni varit i Gudinnerummet en stund och det kan jag se .... men det är också så roligt när ni lämnar ett litet meddelande....då vet jag ju vem som var här .... Det räcker med ett hej eller det ni vill...
Kram Anne...

2 kommentarer:

  1. Hej :)

    Ser just nu på Helen Sjöholm på teve, vilken kvinna, vilken röst:)

    ville bara skriva ett hej!

    Ingrid (Kokkovirsi)

    SvaraRadera
  2. Hej Ingrid
    Ja visst har hon en underbar röst.. tack för hälsningen...kul att du tittar in här och att du finns... Anne

    SvaraRadera

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig