onsdag 20 januari 2010

Ja Bitchen är bra

Tack Erika för kommentaren
Du påminde mig om att det ju faktiskt är så att Bitchen ofta säger ifrån när något känns fel och att det hela startade med just det... att flera saker inte kändes bra eller inte stämde riktigt och att jag tog upp dem med risk att de andra skulle reagera på det, men jag stod ju faktiskt kvar i det jag kände och det var bra känner jag. Jag stod upp inte bara för mig själv utan även för det jag känner är till det bästa för hela Mundekulla och vår samverkan här... säkert hade det kunnat göras på ett ännu mer lugnt och vänligt sätt.

Nu kan jag känna mer kärlek för Bitchen igen
Jag ska uppskatta henne lite för att hon säger vad hon tänker och tycker och faktiskt skyddar mig och säger ifrån när det känns helt fel och i slutändan blir det nog till det bästa för alla.... Ja vi kvinnor behöver nog en Bitch inom oss och om vi hade tänkt oss för, alldeles för noga varje gång hon ska uttrycka sig så kanske hon inte hade kunnat göra sitt jobb riktigt... Ibland behöver det rensas ut lite skräp och då är Bitchen ju jättebra på att sätta igång det hela har jag märkt. Det brukar leda till mer frid sedan som du säger Erika och männen behöver ju lite tid att sitta där i sina grottor också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig