lördag 30 januari 2010

Dans och Spa-dag

Idag har jag gjort så mycket ...
att jag inte hinner skriva så mycket för nu är det dags att lägga sig. Jag har dansat igen och jag har fixat i ordning i Spa och Relaxen som deltagarna njutit av nu på eftermiddagen. Jag hann även njuta av vår Spa-eftermiddag själv och låg länge i den vedeldade baljan... Häftigt att kunna bada mitt i snölandskapet... Jag slängde mig till och med i snön... men det var ingen höjdare direkt... värre än isvak.... Känner mig skönt avslappnad... SPA är en bra uppfinning....
Att dansa sig fri
Anne pratade om hur vi kan dansa av oss det som tynger och hur vi blir lättare och friare när vi gör det och hur livet därmed blir enklare... ja det var en fin bild... ju mer vi släpper det som tynger eller är jobbigt ju mer blir vi dem vi är.. och ju mer vi är dem vi är ju enklare blir ju allting... ju enklare blir det att leva och ju bätre fungerar allt i vårt liv... Dansa mer säger Anne... dansa gärna varje dag... dansa igenom det jobbiga.. dansa dig till livsglädje..
Kram och Godnatt.
tittar man in genom fönstret så väntar en mysig stund i relaxen framför brasan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig