söndag 31 januari 2010

Gudinneretreat i januari- hur gick det?

Jag har ju som ni vet en intention att jag är lite på Gudinneretreat i vardagen med mig själv under 4 månader från januari t.o.m. april. Nu har den första månaden gått ... Hur gick det då? Ja när jag ser tillbaka på mina intentioner så känner jag mig rätt nöjd . Samtidigt känner jag att jag vill gå djupare och känna ännu mer att jag är på retreat med mig själv. Framför allt vill jag meditera mer och ge mer tid till att vara med mig själv och fokusera på mina egna projekt...

Intentioner för Februari
1. Jag ska fortsätta läsa ACIM och göra de dagliga övningarna
2. Jag vill ge mer tid till meditation.... minst 20 min 2 ggr om dagen.
3. Jag vill fortsätta, yoga, dansa, åka skidor...
4. Jag vill vistas mer tid med mig själv i "Gula rummet" samt bara vara.
5. Jag vill få boken till tryckning och fokusera på sång, musik
6. Jag vill vakna vid 7-tiden
7. Jag vill äta lite mer levande föda
8. Jag vill fokusera på min mina egna kvinnokurser och evenemang

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig