onsdag 14 december 2011

Julkalendern dag 14

Jag har skrivit en julsång och i eftermiddag ska jag och Peter åka till en studio och spela in den... Det är mycket nu i Jultider men jag ville gärna ge lite tid till det... Så blir den bra så kommer ni få höra den... Dagens lucka har därmed anknytning till detta ämne.

Välkommen att öppna dagens lucka!
Du kan vinna det som finns där!
Lyssna gärna sen på länken nedan.

A feeling of joy by AnneSolveig

På fredag eller Lördag presenterar jag vinnarna här när det gäller allt det som funnits i luckorna hitills, så att ni sedan kan meddela mig era adresser... Ha en underbar dag... samt kom ihåg att du även kan skriva meddelande i meddelanderutan bredvid.

8 kommentarer:

  1. Kul att du kom ihåg den från drömmen! Brukar ibland drömma melodier som är "hits" men inte kommer jag ihåg dem :/ Fast har drömt otaliga gånger att "mina" låtar hörs på radio.. hm =)

    Åh jag får gåshud av din låt, märker jag nu ;) hihi.

    Tänk om jag hade tillgång till studio och kunniga musiker ;) Kram!

    SvaraRadera
  2. A feeling of joy- den låten spelade jag och Sverker i bilen hem efter nyårsretreaten hos er. Fulla av glädje, tacksamhet och en massa ny energi. Ibland tar jag fram och spelar skivan när jag behöver fylla på med glädje. Den är mycket vacker. stor kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. "Feeling of Joy". Jag känner lycksalighet när jag hör dig sjunga den. Det är så vackert. TACK.

    Älskade Gudinnor, när vi nu låter vårt ljus lysa i Kärlek, låt oss ge alla vi möter ett kärleksfullt varmt leende. Det helar oss alla. Det är LYCKA.

    Kramar till er alla från Inger M

    SvaraRadera
  4. hej Anne,
    blir alltid så glad när jag besöker din sida. Är här ofta och tankar positivitet.

    Just nu är det mycket som rör sig i mitt inre och jag får liksom ingen ro, mycket gammalt skräp som vill komma upp och ut. Är ganska vilse just nu och tillåter mig att vara det.

    Min inre flicka tittade fram i morse och ville ha en nalle med till jobb, det fick hon/jag. En liten att ha på skrivbordet och en större i väskan.

    Saknar lust och glädje i livet just nu, vet att det kommer tillbaka. Jag får en del kraft av att läsa om likasinnade. Stort tack för att du finns och går före.
    Lisbeth

    SvaraRadera
  5. Tack Ingrid... så roligt att du gilar den. Jag tror man måste fånga drömmen direkt när man vaknar för sen försvinner det mesta i alla fall oftast för mig. Jag tror du kan hitta en okey studio och musiker som vill skapa med dej.. för du har så mycket fint att ge... ha fokus på det så kommer det när det ska. Vi spelade in hos en kille här i Emmaboda idag som hade ett litet rum i en villa och bara tar lite betalt.
    Lycka till.. you go girl! Anne

    SvaraRadera
  6. Tack Pernilla...
    härligt att höra och så roligt att du tar fram den ibland och lyssnar och att den ger dig glädje... Tack för dina fina rader...kram Anne

    Tack fina Inger!
    Det värmer hjärtat och gör mig mig glad inombords att höra... att du tycker om den.... Ja ett kärlekfull varmt leend det är verkligen en fin gåva i Juleteid..

    Lisbeth!
    Tack att du delar med dig att du tittat in här.. det känns så fint att veta och det glädjer mig att du tankar positivitet här i Gudinnerummet... Vad bra att du släpper fram skräpet samt att du välkomnar din inre flicka.. det låter som du är på mycket god väg ändå... Varmt tack för dina ord och tankar... och känn dej alltid välkommen i Gudinnerummet! kram Anne!

    SvaraRadera
  7. Hej igen! Jag går in och tittar och lyssnar på alla luckorna men jag har inte tagit mig tid att skriva. Mycket som händer nu!

    Jag gillar verkligen denna låten och din röst är så fin och din härliga energi känns : ). Jag lyssnar mycket på musik just nu och skulle jättegärna vilja vinna en CD! Denna eller Ljusa Stigar.

    Varma kramar, Karina

    SvaraRadera
  8. Hej Karina!
    Tack för dina fina tankar om min röst och sången... Vad bra att du säger vad du vill vinna.När livet eller den "Stora Gudinnan" vet vad vi vill ha så blir det enklare för henne att ge oss det...
    Vilken av CD-skivorna vill du allra helst vinna? Kan ju vara bra för Gudinnan att veta när hon ska välja ut vinnarna till mig:) Kram Anne

    SvaraRadera

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig