fredag 30 december 2011

Gudinneretreat 20 febr - 4 mars

Inbjudan till en unik Gudinneretreat i Februari!
Nuuu har jag skrivit ned lite mer info på hemsidan när det gäller min Gudinneretreat i februari. Känner du en dragning till detta och det känns rätt så lyssna till det och kom. Du är så varmt välkommen och det skulle vara så fint att ha med dej! Det går bra att vara med bara en helg eller några dagar i veckan.  Min vision är en varm och välkomnande Kvinno- Gudinnegemenskap...där vi vilar...njuter av egen tid...finner inre frid... och där du blir medveten om Gudinnan inom dej...så att du kan leva mer med hennes närvaro inom dig.. samt inspireras till en mer feminin andlighet... samt även hämta kraft från och lära dig mer om den tid när vi vördade Gudinnan.

Jag tänker mig en Kvinnogemenskap
...där du kan komma i kontakt med ditt inre ljus och inre frid ... där du kan ge dig tid att finna ut vilket som är ditt nästa steg i livet och få tillit till att du kan förverkliga din längtan och dina djupaste vildaste drömmar....Jag ser hur vi skapar en ljus tillitsfull gemenskap där vi lyssnar till varandra... ger varandra stärkande feedback... ser Gudinnan i  i varandra och i oss själva... och väcker upp vår djupaste längtan så vi kan leva det liv vi är menade till helt och fullt och vara de underbara Kvinnor och Gudinnor vi är !

Jag har bjudit in två till underbara Retreatledare
...och jag är så glad att just de kommer ...Det är Eva Cederblad som kommer sjunga och dansa cirkeldanser med oss och Ninna Kallin som leder egna Gudinnekurser och kommer hålla Gudinneyoga på morgonen och dela med sig av sin inspirerande kunskap och vägleda oss i fina övningar med fokus på närhet och att vila i Gudinnans famn.

Varmt Välkommen! Hälsningar Anne Solveig!

Läs mer här på hemsidan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig