söndag 30 augusti 2009

Jag är som Gudinnan skapade mig

Vi är skapade av den universella skaparkraften som jag kallar Gudinnan och därmed är vi en del av henne och har alla de egenskaper som vi förknippar med Gudinnan. Vi är fullkomliga och vi är kärlek, skönhet, ljus, frid, styrka, godhet, värme och alla andra goda kvalitéer du kan komma på. Det är dags att upptäcka det nu och leva från vårt inre sanna jag - leva med Gudinnans närvaro inom oss. Varmt Välkommen att vara med i Gudinneskolan som börjar på Tisdag !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig