måndag 3 augusti 2009

Gudinneskolan startar i september

Vad kul att det är så många som visat intresse.
Några har frågat lite hur jag tänkt mig det och det är lite under planering. Jag ska ju själv gå en 10 dagars kurs i NLP nu så kanske får jag även nya idéer efter den så jag väntar lite med planeringen till efter den kursen. Men den som vill kan delta i Gudinneskolan och jag kommer att skriva tankar samt övningar i bloggen att träna på. Det fina är att vi vet att vi är flera som gör det gemensamt och att ni gärna kan dela era upplevelser genom kommentarer så vi kan stärka och inspirera varandra. Det vi gör gemensamt blir en speciell kraft i.
Gudinnan viskade idén i mitt öra
När det närmar sig mer ska jag berätta hur jag tänker mig det lite mer men eftersom jag alltid lyssnar till min intuition när jag leder så kommer jag låta kursen uppenbaras steg för steg så därmed får vi se hur den kommer bli. Men eftersom Gudinnan viskat denna idé i mitt öra så tror jag att hon har en speciell fin plan med det hela så häng kvar ... Meddela gärna om du är intresserad att delta. Det känns fint att veta. Samt läs det jag skrivit under Gudinneskolan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig