onsdag 26 augusti 2009

Hem till Mundekulla

Ja för att vara helt ärlig så var det allt från strålande sol till regn till Åska och blixtar i vårt lilla möte... men det kom något bra ut av det med... Insikter.. nya idéer m.m. Relationer är ju inte helt enkelt speciellt inte när man är två personer med ganska bestämda uppfattning.

Jag ville stanna på Öland
Jag åkte i alla fall hem från Öland för att vi skulle ha en fin em och kväll med dem som jobbar i Mundekulla. Men hela vägen slets jag av att vilja stanna kvar samtidigt som det kändes viktigt att vara med i Mundekulla... men solen, stillheten och den klara luften det var bara såååå fint däruppe och jag längtar tillbaka men behövde faktiskt ta tag lite i vissa saker här med.

Väl hemma
så trivs jag så bra med gänget här och vi hade en mycket fin em kväll där vi först paddlade kanot i Lyckebyån, sedan åt middag på en restaurang och sedan hade en cirkel i relaxavdelningen där vi uppskattade varandra... slutligen badade vi i vår vedeldade tunna ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig