fredag 20 mars 2009

Kvinnoretreat i Mundekulla

Nu har 7 fina kvinnor anlänt, så vi är 8 med mig, vilket känns som en alldeles lagom grupp. Vi har haft en avslappningsstund med tända ljus och delat med oss vad vi vill med denna helg-retreat. På em infann sig den där härliga ljusa stilla känslan som jag kan få vid retreater. Så skönt det ska bli att vila med dessa kvinnor i helgen och prata om mitt favoritämne just nu - Självkärlek. Du som inte är här, ge dig själv en retreteatdag eller bara lite stilla stunder i helgen där du är fullt närvarande och vilar och njuter. En av de största kärleksgåvor du kan ge dig själv är att meditera. Ditt inre jag blir så lyckligt över att du vill finna det och vila i det en stund och i den stillheten finner du även den djupare kärleken till dig själv. Så inse att du är värd en retreatupplevelse denna helg var du än här. Ge dig små stilla stunder i närvaro eller några längre meditaitonsstunder. Du är välkommen att vara med i vår retreat, var du än är.... Kram Anne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig