torsdag 19 mars 2009

Kvinnoretreat- en plats till dig

Nu i helgen ska jag ha en kvinnoretreat i Mundekulla. Underbart, ser fram emot att själv vila, meditera, dela med mig tankar om självkärlek samt inspiration och nya insikter från NLPkursen. Det känns även härligt att få gå till ett dukat bord och unna alla kvinnorna en helg till sig själva med en skön Spastund. Blir du sugen ?... det finns en plats kvar... unna dig den .. Läs mer under länken. http://www.mundekulla.se/mundekulla/parse.php?p=kvinno_retreat.html

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Ser fram mot att få en sammanfattning av din qvinnliga utveckling kommande tjejmåndag, får jag gissa att dina ev. ullblommor i helgen går i Gult? :-)
    Kram / Lotta

    SvaraRadera
  2. Ja vad kul det ska bli att ses.. ulllommor hm.. va kan nu det vara, får väl fundera på det tills vi ses.. men de går nog i gult i alla fall. Samt att den qvinnliga utvecklingen går lite upp och ned, men sakta framåt tror jag. Idag kändes det som schemat var väldigt fullproppat och jag funderade allvarligt på att bli eremit och ta en längre retreat i stugan på Öland några år... Helgen blir jättebra för mig med... Kram Anne

    SvaraRadera

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig