onsdag 11 mars 2009

Ett rum för dig

"Every one of us needs a home. The world needs a home. There are so many people who are homeless. They may have a building to live in, but they are homeless in their hearts. That is why the most important practice of our time is to give each person a home."
Zen Master Thich Nhat Hanh

Jag tror att en anledning till att jag vill kalla min blogg Gudinnerummet är för att det ska vara lite som att gå in i ett lugnt, ljust och vilsamt rum där du kan vara med dej själv och hämta ny kraft och inspiration. Så mycket som vi tar del av i världen får oss att tappa kontakten med oss själva. I Gudinnerummet vill jag att du ska komma närmare dig själv och den underbara kärleksfulla Gudinnan inom dig. Anne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig