måndag 10 december 2012

Lyckan av att förverkliga en dröm!

Den Stora Lyckan av att förverkliga en dröm!
En underbar tjej i min kvinnocirkel har förverkligat en dröm! Det har varit så härligt att få vara med på hennes resa och att först få ta del av alla tveksamheter om hur det ska gå och hur vi då har kunnat stötta och peppa henne ...och allt jobb hon har lagt ned... massor med arbete och tid... den djupa dedikation till att det skulle bli precis som hon ville ha det.... och nu förra helgen -  När drömmen var förverkligad...jag ryser när jag skriver det.....  att se den Stora lycka och djupa tillfredsställelse som hon kände och det överväldigande varma mottagandet som var ännu större än hon hade tänkt sig, och kom från både dem hon kände men även dem hon inte mött förut som gav henne presenter m.m.

Min vision..
Jag blev inspirerad av allt detta så jag började fundera på vad för dröm det är dags för mig att förverkliga nu. I morse kom det till mig igen.... Jag längtar efter att mina produkter såsom... böcker, musik-Cd, Guidade meditationer, konstkort, konsttryck, inspirationskort, små inspirationshäften m.m... ska komma ut och sprida ljus, glädje och inspiration i världen. Jag kan se en välbesökt webbutik där detta säljs samt en mycket fin och fräsch butik med tillhörande konstutställning med mina målningar här i Mundekulla. Jag kan också se hur mina produkter säljs i andra butiker.


Några av mina konstkort .. nu är det dags för fler med bra kvalité !

Jag vill skapa fler upplyftande produkter!
Jag hade ju en butik förut på webben men sedan jag bytte hemsida så har det inte blivit någon ny butik. Men nu är det snart dags känner jag.. har hittat lite enkla butikslösningar på nätet så jag ska ta tag i det... men ännu mer vill jag ju även ta tag i att jag har mer fina och upplyftande produkter att sälja där. Att trycka upp nya konstkort t.ex, spela in den där Musik-CD:n, skriva klart böckerna jag håller på med samt allt annat jag vill skapa och göra...Ibland känns det som det finns så många möjligheter så jag kan inte välja så då händer det inget istället.... så det vore nog bra med en tydlig plan.

Så vad vill du göra.. vilka drömmar kommer upp till ytan när du ger dem möjlighet och tid... kanske du ska bära med dig den frågan de närmaste dagarna och se vad som kommer till dej.

Dagens lucka är klickbar!
Här kan du besöka hon som förverkligade sin dröm!


Visionen: 

Se dej själv hur du lever det liv du vill leva och att du nu har förverkligat en dröm du haft sedan länge... skapa en bild eller upplevelse av det i ditt inre... gör den så levande som möjligt...hitta känslan och njut av den...


Affirmationen
"Enkelt och lätt tar jag nu ett steg närmare mina visioner"


Standarden: 
Min nya standard är att jag ger tid och energi till det som känns kul och meningsfullt i mitt liv och till det som tar mej närmare mina drömmar och visioner.

Handlingen: 
Bestäm dig för att sätta av en viss tid varje dag till att ta ett steg närmare din dröm... Det kan handla om allt från 10 min till 4 timmar eller mer, beroende på vilken situation du befinner dig i livet... och se till att du sen gör detta!


Ha nu en mysig dag och ta hand om dej... ja varför inte krypa ner i soffan med en varm filt och en kopp te bredvid och drömma.... samt gärna skriva ner dina drömmar...

KRAM Anne Solveig

3 kommentarer:

  1. All min kärlek till Dig fina Anne<3

    Tack för allt & allt du gett...
    Det betyder oerhört mycket för mig!
    Ni har Alla i cirkeln del av min dröm:))

    Lycka till med Din, det kommer gå så bra!!!!

    Varma Kramar Malin

    SvaraRadera
  2. Jag älskar din julkalender!

    SvaraRadera
  3. Tack Kära Malin... All min kärlek till dej och vad kul att du upptäckte att jag skrivit om dej och att luckan idag leder in till dig.. så säkert får du lite fler besök därmed men du har ju massor redan... och det har varit en stor glädje att ta del av hur din dröm har förverkligats. Varm Kram Anne

    Samt tack kära "Anonym"
    Så fint att du tog dig tid att skriva att du älskar min julkalender... det glädjer mig. KRAM Anne

    SvaraRadera

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig