torsdag 13 december 2012

Ädla Välsignade Ljusbärarinna!

Jag hoppas ditt mantra genom dagen till dig själv är: 
Jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig... 
tills varje fiber av din kropp vet det och slappnar av... 
tills ditt hjärta blir mjukt och öppet .. 
tills ditt sinne blir lugnt och fridfullt 
och tills hela du blir en enda lysande kärleksenergi
som strålar ut till alla runtomkring dej...

Anne Solveig

Dig..just dej.. vill jag ge Luciakronan idag
...för att du har gett av ditt ljus och alltid gjort det bästa av ditt liv som du har kunnat ... Du vet väl om att du är fantastisk, underbar, vacker, vis, kärleksfull och mycket speciell eftersom du är just du....

Jag hoppas du älskar dig själv djupt och besinningslöst
... som om ditt liv berodde på det... jag hoppas du tänker på dej själv som du tänker på en mycket älskad kär vän och att du vill ge det allra allra bästa till dej själv nu och alltid. Jag hoppas du vaknar på morgonen med hjärtat fullt av kärlek till dej.. och att du somnar på kvällen lycklig över ännu en dag med den mest fantastiska personen i ditt liv...

Jag hoppas att du inser och vet av hela ditt hjärta
...att du aldrig aldrig kan ge för mycket kärlek till dej... och att du är värd varenda gnutta av det..... Jag hoppas ditt mantra genom dagen till dig själv är: Jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig... tills varje fiber av din kropp vet det och slappnar av... tills ditt hjärta blir mjukt och öppet .. tills ditt sinne blir lugnt och fridfullt och tills hela du blir en enda lysande kärleksvibration som strålar ut till alla runtomkring dej...

Dååå jublar änglarna och Gudinnan glädjs inom dej.
.. då har du förstått din djupaste uppgift här i världen... och då kan du resten av ditt liv bara njuta och ge av den kärlek som finns i dej... stråla ut den till att runtomkring dej...  för det var ju därför du kom... visst var det?

Du kom för att veta vem du är
...och för att veta att du är älskad .. och inte bara älskad... du ÄR KÄRLEK... inom dig ryms ljus som blir starkare och klarare ju djupare du blickar in i din källa.... ljus som ditt öga inte ens kan ana och som skulle blända dig om om du kunde se ... Nu är det dags.. sätt på dig Gudinnekronan... låt ljust lysa och bara var den underbara Gudinna DU ÄR!

Dagens lucka är klickbar
och innehåller en mycket speciell ljusbärarinna!
 Vila och njut av Lucia

Och låt ditt mantra genom dagen vara till dig själv:
Jag älskar dig, Jag älskar dig, Jag älskar dig... 
djupt ändå ner i tårna:) 


Ha en fin dag...Kram Anne Solveig

Ps. till dig som ev läser detta och tycker att vi Gudinnor är självupptagna vill jag säga att  ...Du kan bara ge så mycket kärlek till andra som du kan ge till dig själv... och när du har massor med kärlek till dej själv så har du massor att ge till andra... då kommer du att ge bara genom den du är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig