onsdag 10 februari 2010

Nu har vi haft kvinnocirkel

Tack för en underbar kvinnoträff
Känner mig så nöjd och tacksam att träffa de här härliga kvinnorna som alla är unika och inspirerar mig på olika sätt. Det känns som att våra kvinnoträffar bara blir djupare och mer trygga och inspirerande ju mer vi lär känna varandra. Idag hade Eva med sig en massa mandalamålningar som hon hade målat... vilken kreativitet... jag blev inspirerad och vill också måla mer mandala... Jag var på kurs förra året och målade denna...
Mandalamålning av Anne Solveig Elmberg

2 kommentarer:

  1. Jag håller med - tryggheten känns så god i våra sittningar. Ser redan fram mot nästa gång! Kram / Lotta

    SvaraRadera
  2. Ja kul att du känner det med... ser fram emot att se er snart igen... kram Anne

    SvaraRadera

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig