lördag 20 februari 2010

Att vidga kvinnoengagemanget

Äntligen hemma i Gudinnerummet igen
Jag har surfat runt och kollar upp hur facebook och twitter fungerar för det är nog dags att vidga kontakterna när det gäller engagemang för kvinnan, Gudinnan och det feminina. Det verkade finnas en hel del inspirerande sidor att ta del av också och det kan kännas inspirerande att ha kontakt med andra kvinnor, där med... Men just nu gillar jag bloggen bäst för det känns lite lugnt och tryggt här och ni som går in är ju så underbara och fina och det känns tryggt att ni delar mycket av mina tankar och värderingar.

Hur skulle kvinnogruppen fungera i facebook
Jag skulle vilja få lite råd och tips om hur jag bäst kan använda facebook samt ev twitter. Jag funderar tex att skapa en kvinnogrupp på facebook vad tror ni om det ? Vilken nytta och glädje kan jag ha av dessa medier och hur kan jag hantera dem på bästa sätt? Kanske är det någon av er som har lite lärdomar eller tips ni vill dela antingen som en kommentar eller skicka mig ett mail. Eller helt enkelt bara meddela om ni tror det är en bra idé? Kram Anne anne@mundekulla.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig