tisdag 22 februari 2011

Ride the wild Donkey

Hemligheten med att få saker gjorda
Jag tycker Goddess Leonie.. säger det så bra så jag jag vill tipsa er en gång till om att titta in hos henne.. och läsa hennes senaste blogginlägg... To ride the wild donkey - Secrets of getting stuff done.

I took a ride on the wild donkey
.. and oooh and wooo.. jag skapade två ulltavlor till ett av våra rum som heter Ulla.. "The wild donkey came in.. and I grabbed it and jumped on immediately.. and it was fun."
Ja hur många tusen idéer har inte kommit genom ditt huvud utan att du har genomfört dem.. Säkert tusen mycket bra idéer också.. så är det för mig i alla fall. Så nästa gång .. det sker ska vi ta tag i dem meddetsamma.. ha kul.. hoppa upp på din vilda åsna "and take a ride"... who knows where it might lead you.. and you'll have fun.. Ha det gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig