torsdag 24 februari 2011

Nu har jag lagt in följare här i bloggen!

Nu äntligen har jag lagt in följare här vid sidan..
...och jag vet att flera av dem har egna bloggar som ni kan hitta om ni klickar på dem...Kul och jag vet ju att ni är många fler som är med i Gudinnerummet... men jag vet inte riktigt vad det innebär att vara följare.. så berätta gärna för mig och de andra som kanske inte heller vet men funderar på det.. känns hur som helst kul att se fina Gudinnesystrar här i bloggen... kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig