onsdag 23 december 2009


GOD JUL och GOTT NYTT ÅR!
önskar Anne i Gudinnerummet...

Tack att ni finns och förgyller mina dagar genom att läsa min blogg och ge kommnentarer eller maila mig... Jag vet inte hur mycket jag hinner skriva den närmaste tiden... vi får se... men varmt välkommen att titta in när du kan och vill...

EN JULGÅVA TILL ER ...Jag tar lite hjälp av Celine Dion för att ge er en värmande julsång... Den är till er alla som jag vet inte sparar er värme och kärlek till julen utan ger av den varje dag... Kram Anne ..




2 kommentarer:

  1. Hej Anne! Tack för möjligheten att följa din blogg det här halvåret. Stor kram Eva

    SvaraRadera
  2. Kul att du följer den... kram Anne

    SvaraRadera

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig