lördag 17 april 2010

Nu är det luuuugnt igen.... jag njuter



Nu är det lugnt igen
Efter några intensiva dagar med programutskick m.m. är det nu luuugnt igen. Jag har suttit i solen i rummet och bara njutit … och eldat i kaminen som spridit en skön värme… Jag är på Öland och jag uppskattar så mycket att jag kan vara här några dagar nu med min syster Karin… bara hon och jag… underbart… jag kommer arbeta lite men jag ska också vandra i den vackra naturen och se på alla vårblommorna… och jag kan göra allt med fokus och lugnt i min egen takt…Och det är sååå vackert här …Gudinnan har lagt ut blå mattor lite här och var och så här fint var det igår kväll när vi kom hit...


Gudinnans blå matta...
Idag Lördag har det varit lite mer grått och blåsigt men jag har myst inne i stugan här och eldat så det är varmt som i en bastu nästan, men jag älskar värmen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig