fredag 23 april 2010

Attt njuta av morgonen.

Jag älskar att unna mig att ta det lugnt på morgonen... Att vakna sakta och se solen lysa in genom fönstret och sedan sätta mig upp i sängen och bara vila djupt i mig själv... läsa en upplyftande text, ofta från A Course in Miracles och kanske meditera en stund på den ... och fundera lite i lugn och ro på dagen...

När du har möjlighet... unna dig dig det... det är värt att vakna lite tidigare för att få den stunden... den sätter prägel på hela dagen... Ha en underbar dag... kram Anne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig