fredag 2 april 2010

Njuter av tystnaden

Jag älskar retreater
Det är som att stillheten och friden blir ännu mer påtaglig när vi är fler som delar den.... lustigt nog känner jag den djupa vilan ännu mer när vi är fler som är i tystnad på en retreat... Hela Mundekulla vilar i ett friddfullt ljus och naturen kommer närmare och jag ser dess skönhet tydligare...

Nakna kvinnokroppar - Alla lika naturligt vackra
Nu har vi njutit av vår veddelade bastu, i tystnad... så skönt.. satt där länge och bara kände den sköna värmen och gemenskapen... hoppade i det iskalla vattnet i sjön ... det kändes mycket uppfriskande. När jag gick ut från bastun lyste stjärnorna på en stjärnklar himmel och jag kände mig så lugn och skönt avslappnad i hela kroppen.... känner en stor tacksamhet att få vara på denna underbara plats som Mundekulla är. Nu ska jag lägga mig och njuta i min sköna säng...

2 kommentarer:

  1. Tack för att du delar dina tankar och upplevelser... kan känna hur det känns att vara där, av den värme och gemenskap du förmedlar med dina ord. Det väcker en oerhörd längtan att få dela och deltaga... önskar det kunde vara så... :)

    Önskar dig, och de andra på retreaten och alla fina Gudinnor härinne en underbar och magiskt fridfull helg.

    Glad och vacker påsk!

    önskar

    Camilla A

    SvaraRadera
  2. Tack Camilla

    det önskar jag dig med... och du kommer säkert till Mundekulla när du ska ... stor kram Anne

    SvaraRadera

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig