söndag 4 april 2010

GLAD PÅSK alla Gudinnor!

Jag önskar er en fortsatt underbar,
mysig, vilsam och glädjefylld påskhelg. Låt gärna påsken få bli en helg då du kan släppa det gamla och välkomna det nya underbara som väntar på dig.

Förändringar är inte enkla
Vissa förändringar är inte så enkla att göra men de pockar på och vi får budskap från flera olika håll och till slut blir det mer tydligt och vi lyssnar. Jag känner själv att påsken har väckt mig till nya steg och gett mig insikter om det som inte längre fungerar. Nu ska jag bara smälta allt. för att se vilken ny riktning det ska ta.

Det har annars varit en mycket fin Påskretreat
Igår låg jag ute i solen i vår badtunna och bara njöt av det varma vattnet ...Det är mycket att tänka på när man har en retreat men det finns även en del tid att vila själv samt att man aoutomatiskt följer med i processen som sker under retreaten.

Så ha en fortsatt underbar helg.
.. njut.. vila och ta hand om dig och ge dig gärna lite tid till att lyssna och känna efter vilka nya steg det är dags att ta för att ditt liv ska bli ännu mer ljust och glädjefullt samt att du ska fylla den funktion som är din just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig