onsdag 10 oktober 2012

Programledare i "Anne Solveigs soffhörna"


Idag har jag bjudit in en man!!! i Gudinnerummet!
Det är ju inte vilken man som helst som släpps in här:) men Mats är en så fin och nära vän som jag uppskattar mycket och som har gjort en djup och utmanande resa i livet. Mats har under många år...ja ända sen han var liten lidit av oro och ångest... Till slut brakade han helt ihop och då var det dags att ta itu med detta. Idag mår han bra och reser runt och berättar för andra hur de kan komma till rätta med oro och ångest.

Anne Solveigs soffhörna
När Mats var här senast fick jag en idé att göra en liten intervju med honom... Namnet "Annes Soffhörna" kom lite spontant. Hade dock inte anat att vi skulle ha så kul också.. det var längesen jag skrattade så mycket! Så titta gärna på hela filmklippet... I den första delen berättar Mats öppenhjärtligt om sin resa och det är mycket FINT OCH GIVANDE... I den andra delen visar jag hur det gick till innan vi kom igång och filma... och det är VÄLDIGT KUL!

Mats ska snart ut i landet på en liten turné.
.. så kolla in hemsidan och se om han kommer till dina trakter.. Jag kan varmt rekommendera hans föreläsning även om du inte lider av ångest... då den kan ge fina tips och verktyg till Alla samt även en djupare förståelse för dem som lider av oro och ångest...

Kanske blir det fler Soffhörne-intervjuer!
Nu har flera sagt att de vill se fler intervjuer i Annes Soffhörna så vi får se om det blir så... jag har ju goda förutsättningar då det kommer så mycket fina och spännande människor hit och besöker Mundekulla och mej och Peter.

Vill du veta mer om Mats föreläsningar .. titta in på.  www.matsbillmark.se 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig