måndag 24 oktober 2011

En Ny Dag - Ett Nytt Liv!

En ny inre beslutsamhet har vuxit fram
... inom mig... Livet kan ju bli jättefint när vi väl beslutar oss för att ge tid till det viktigaste.. och ha tillit och lita till vårt inre och låta vår "Spirit" - Gudinnan inom oss leda oss. Men när vi lyssnar för mycket till vårt logiska sinne.. till vad andra tänker och tycker.. till rädslorna m.m. då kan vi inte leva fullt ut det underbara liv som väntar oss.... Idag känner jag en ny energi och tillit till Livet... Jag ska ge ännu mer energi till det jag vill nu... Jag ska lyssna mest till det som känns fint djupt inne i mitt hjärtat... Jag ska leva Mitt Liv. Det känns fint...

Ha en fin dag kära Gudinna och vet att du är värd det bästa liv du kan tänka dig bara för att du är den du är.. Sätt igång idag och ta ett steg lite närmare det du vill. Kramar!

2 kommentarer:

  1. Så fint Anne- ja det gäller verkligen att våga överlåta sig till gudinnan inom istället för att låta rädslor eller andras tyckande få fotfäste. Det har varit ett så fantastiskt år och jag känner sådan tacksamhet för allt som hänt, alla möten, alla klarheter som kommer när jag ger mig hän åt min inre stillhet. Det känns tryggt att veta att Gudinnan Anne sprider sitt ljus från skogarna i småland ut över vår jord. Nu är hösten här och jag ska ge mig mer tid åt gudinnerummet både här och i mitt eget inre. stor varm kram /Pernilla

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att hör av dig igen Pernilla så fint att du haft ett fantastiskt år. Jättefint att träffas i somras med. Ja det känns mysigt att ge mer tid till Gudinnerummet nu i höst samt att lyssna till min inre Gudinna ....och fint att veta att du finns med oss här. Varm kram

    SvaraRadera

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig