tisdag 19 maj 2009

Jag älskar Gudinnerummet

Det är verkligen sååå mysigt att kunna gå in i Gudinnerummet och skriva lite. Det känns som mitt eget lilla skyddade rum där jag kan dela tankar om det som känns inspirerande eller viktigt. Det känns även som att jag ska hälsa på en massa mysiga kvinnor som är intresserade av liknande saker som jag är och som är öppna för de lite djupare livsfrågorna och det andliga perspektivet. Jag är så glad att alla ni kvinnor finns där och jag kan se att det är fler än jag som vistas i Gudinnerrummet och det känns kul. Så tack att ni hälsar på och ni är så välkomna att lämna en kommentar eller bara dela med er av era tankar. Jag tycker det är så kul när någon skriver. Kram Anne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig