onsdag 15 april 2009

En av alla dessa Gudinnor

Jag har just gråtit för att jag blev så rörd. Jag inser ännu mer att det går omkring en mängd förklädda Gudinnor som vi inte ser för att de inte ser ut till det yttre som vi kanske tänker oss att en Gudinna ska se ut. Susan Boyle är definitivt en av dem och en fantastisk Sång-Gudinna.
Tyvärr gick det inte att lägga in detta underbara videoklipp i bloggen men det är bara att klicka på länken och sätta på högtalarna och njuta och jag vill bara säga en sak. Gör det ! http://www.youtube.com/watch?v=9lp0IWv8QZY

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig