tisdag 21 april 2009

Egen Retreat på Öland

Nu ska jag om en liten stund ge mig iväg till Öland för att vila, vandra i naturen men även sitta och jobba lite. Det ska bli så skönt... Känner att jag behöver lite egen tid nu och det känns så fint att kunna unna mig det. Det är något som jag skulle vilja uppmuntra alla kvinnor att göra. Ge sig iväg lite och ge själv lite egen tid att vila och bara vara även om det bara är en eftermiddag eller en dag. Det går om vi bara bestämmer oss för det.. det finns andra som kan ta hand lite om hus och barn... Eller som Mama Gena säger tror jag: Vi kvinnor får ingen ledig tid tilldelade oss så det är igen idé att vänta på det.... Den lediga tid vi vill ha den får vi ta själva.... Så ta den nu eller så snart du kan.. Jag har märkt att allt ordnar sig förvånansvärt bra ändå även om det inte blir precis så som jag har tänkt mig eller som jag brukar göra... men vissa saker kan även bli bättre.
En Nyckelring till Villa Solhem
Jag visade ju blommorna jag fick nedan. Denna fina lilla nyckelring till Villa Solhem fick jag också i Söndags av Susan. Visst är den helt underbar och som en Sol... Så här stod det på kortet:

















Din nyckel
Till ditt drömhus
För din Kreativitet
Lycka till Anne
önskar Susan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig