torsdag 12 februari 2009

Lyssna till Louise L Hay

Jag har upptäckt att det finns så mycket positiva tankar vi kan välja att ta in hela tiden, från böcker, filmer, kurser och andra männsikor. Just nu lyssnar jag mycket på Louise Hay och andra som talar om hur vi kan påverka vårt liv genom våra tankar och jag inser mer och mer hur sant det är. Så jag känner mej väldigt tacksam att jag kan sitta här ute i skogen men ändå ta del av en massa underbara män och kvinnor som har funnit ut en djupare mening med livet än den som vanligtvis presenteras i media. Visserligen finns det faktiskt myckt bra budskap med i tidningar och på TV när vi väljer ut godbitarna. Men nu när jag nämt om Louise Hay för dig så vill jag att du ska få träffa henne med...så här kommer hon.

1 kommentar:

  1. tack för att du delar med dig. Började nästan gråta när hon berättade om hur viktigt det är att älska sig själv, sitt inre barn. Styrka och kärlek. Precis vad jag behövde!

    kram.

    SvaraRadera

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig