måndag 23 december 2013

Att vara tydlig med det vi önskar!

Ja visst fungerar det att skriva ner vad vi vill!
I morse tittade jag igenom mina anteckningar i mobilen... där hade jag skrivit en del mål och visioner och på flera ställen stod det att jag ville minska tiden vid datorn... Uppenbarligen lyckades jag inte med det av mig själv så livet fick ta till lite andra medel... bland annat att min kropp sa nej för att även denna intention skulle uppfyllas...

Jag förundras ständigt över kraften  i våra tankar
...och hur vi skapar vårt liv... nu har jag även köpt en ny bok som heter E-square och är det senaste inom detta ämne... Boken uppmuntrar til en del experiment för att verkligen övertygas om kraften i en intention... jag har inte kommit dit ännu men det känns spännande... och de som provat säger att det fungerar och boken är stor i USA...

Samtidigt läser jag om Änglar!
Boken "Änglar i mitt hår" som också handlar om hur vi kan få så mycket hjälp när vi ber om det och om Lorna som alltid har kunnat se änglar ända sedan hon varit barn... och det verkar vimla av änglar runtomkring oss men som många andra säger hon att vi behöver be dem om hjälp för att de ska kunna vara bäst till nytta... Kanske lite samma som boken E-square upmuntrar till... ATT VARA TYDLIG MED DET VI ÖNSKAR... hur ska annars, universum , våra guider eller änglarna kunna svara...

Ja välj att se det som du vill kära Gudinna..
Men fungerar det gör det Alltid... så finn ditt sätt att kommunicera med denna kraft som ju även finns inom dej... Just nu tycker jag det känns mysigt och tryggt och lite kul att bli medveten om att jag har en skyddsängel bredvid mig som alltid finns där.. och det verkar de flesta vara överens om som är inne på änglar..

Men tänk på att när du bett om något så kan det komma på tusen olika sätt
... så du behöver vara vaksam på svaret... och just nu inser jag att mina luckor har ju änglar på sig.. inte undra på att det har blivit så mycket om änglar denna Julkalender..- Idag hörde jag denna vackra sång och vill dela denna version än en gång... som handlar lite om dagens budskap... och den hjälp vi kan få...


Imorgon är det Julafton och jag tillhör de lyckliga som tar det väldigt lugnt och enkelt och bar njuter av det.

Varm kram Kära Gudinnor !
Anne Solveig



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig