torsdag 16 maj 2013

Lite mindre energi några dagar...

Jag vet inte vad det är 
...men jag har känt mig ganska låg och trött och känslig de senaste dagarna och ganska känslig... känner inte igen mig själv... Vet inte säkert vad det handlar om men det känns som det är dags att ta ytterligare steg på min inre djupare väg.... men jag är inte helt säker på hur.... Idag kändes det i alla fall som det vände litegrand..

Ville dela även detta 
...då jag inte så ofta skriver när jag är låg.. men livet är ju upp och ner för de flesta av oss. så även för mig... Ändå har jag hållit på med en del rätt roliga saker idag som att fixa i ordning i vår nya butik, samt även målat på kvällen... och fått i ordning i vår mysiga lilla hölada där vi sover ibland på somrarna... men det är som om en del av mig inte riktigt kan njuta fullt ut av dagen...

Bara att skriva lite får mig att bli mer klar.. 
tror det handlar om att jag mer än någonsin har behov av att vila och vara med mig själv och lyssna djupare till mitt inre, samt att syssla med det jag innerst inne vill ... Känns som jag subtilt kom bort lite från mitt inres djupare väg.. där jag gett mig själv mycket tid till det som känns viktigt... Det har varit lite för mycket som bara kommit i min väg och som jag inte riktigt kunnat välja bort den senaste tiden....Det har också varit en hel del fixande igen nu på grund av att vi ska ha öppet hus i helgen.

Ha det gott kära Gudinnor! 

Kram Anne Solveig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig