torsdag 14 november 2013

Din feminina aspekt vaknar !

"Your feminine aspect is awakening
Feel the Goddess energy inside you
She seeks acknowledgement
and validation"

(budskapet på ett kort jag drog i morse, kanske är det till dej med.
Jag tror att den feminina aspekten vaknar mer och mer i oss alla nu )

Gudinnan väcks mer och mer till liv.
Just nu kändes det som dessa rader väckte en känsla av att vad härligt att få vila i det mjuka och feminina, kvinnliga... att få njuta av Gudinnan inom mig ännu mer. När jag nu tillbringar en hel del tid i min lilla lägenhet så har jag ju mycket tid att bara fokusera på mig.. lyssna inåt...  meditera... njuta av ett varmt bad.... njuta av frukost i lugn och ro... ja även att umgås med kvinnliga vänner. Det känns som min inre Gudinna mår så bra av det och väcks till liv ännu mer .. blir mjukare, kvinnligare, sensuellare och mer strålande.

Äntligen får hon komma fram och vara den hon är...
Hon längtar efter nya kläder som hon verkligen trivs i och tycker om... samt att håret ska växa ut så hon kan ha lite olika frisyrer... Samt inte minst har hon nu tid att verkligen fokusera på de budskap hon känner vill komma fram genom skrivandet ... Hon har tid och utrymme att vara en kanal för den stora Gudinnan. Visst kan vi vara det var vi än befinner oss... men jag märker att när jag har tid och rymd att lyssna inåt i då är jag mer i kontakt med mig själv på ett djupare plan och kan därmed ge från en djupare källa.

Vad längtar din inre Gudinna efter ?
Kanske egen tid när du får tid och rymd att känna efter... Då kan det vara bra att ge dig iväg lite på egen hand till en plats där du kan tänka fritt... och där du hinner i kapp dej själv... för Gudinnan inom väntar ibland med att förmedla de där viktiga budskapen till vi verkligen är där och lyssnar.... har du möjlighet så är det ju bra med flera dagar... men även om du bara kan ge dig själv en timme så kan den timmen vara så värdefull.

Ha en underbar dag.
KRAM Anne Solveig 


Från mitt Gudinnealtare i Gudinnetemplet i Mundekulla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig