fredag 27 maj 2011

Välkommen till min Nya hemsida!

Kära Gudinnor!
Jag är så glad över att kunna presentera min nya hemsida. Det känns underbart att äntligen ha ett eget forum där jag kan lägga in allt det jag skapar och alla mina kurser och göra det helt på mitt sätt. denna hemsida ger mig en ny plattform att verka utifrån och ännu mer samlat kunna dela det som just jag är här för att skapa och ge ut.

Min intention är att den ska vara levande!
...och ett forum där nya saker ständigt sker. Snart ska jag t.ex få in dagens affirmation som du då kan gå in och läsa. Redan nu finns en affirmation där men den kommer sen att ändras för varje dag. Månadens Gudinna kan du inspireras av redan... och jag kommer att lägga in mer musik, målningar, kurser, utbildningar samt en butik så småningom.

Så här är adressen: http://www.annesolveig.se/
Varmt varmt välkommen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig