lördag 7 maj 2011

Stilla fina morgnar och Gudinneretreat!

Mina ljuvliga morgnar med Gudinnan
Jag vill bara berätta och inspirera er att ge er själva en egen stund på morgonen. Just nu är det finaste stunden på dagen för mig. Jag sitter i ett lugnt och vilsamt rum där morgonsolen lyser in... Jag vilar först bara i stillhet eller mediterar lite.. sen läser jag något uplyftande.. andligt.. och sen fokuserar jag på mina visioner. Jag ägnar även en stund åt att bara lyssna. Dessutom har jag unnat mig att pressa ett glas med ekologiska apelsiner som jag njuter sakta av att dricka.. så gott! Denna stund fyller mig ger så mycket till hela min dag! Kan varmt rekommenderas men välj en fin plats där du trivs. Kan ju även vara ute nu när det blir varmare.

Gudinneretreat på Öland!
Vad kuuuul att flera av er är intresserade av en Gudinneretreat på Öland.. Det skulle ju vara så kul att träffas. Jag ska snart lägga in lite mer tankar och info om den och det hade varit så roligt om det var flera här i Gudinnerummet som kunde komma och det verkar ju så i alla fall .... kram och ha en underbar Lördag.. Vilket väder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig