tisdag 26 juli 2011

Gudinneretreaten!

Denna retreat var vi en fin liten grupp med kvinnor
...vilket kändes lite speciellt och det passade mig så fint då jag själv fick vila och mycket egen tid till insikt... Gudinneretreaten var ju inte med i programmet från början så jag var glad att den ändå blev av då det ju var lite kort varsel och och informationen inte funnits med i annonser.

Det var så många fina och speciella stunder
....och dagarna efter känner jag saknaden av denna djupa kvinnogemenskap och vill ha mer av den. Det var som att vila i en varm Gudinnefamn där vårt gemensamma fokus gav ljus och inspiration till dessa dagar.... det vill jag ha mer av i mitt liv känner jag nu... så djupt, närande och helande och så fina kvinnor som var med...

Här är lite bilder i alla fall
... vädret växlade men det passade oss perfekt.. och de stunder vi fick var inne i stugan var så fina och helande med.



Camillas frukostårta..rawfood.. blåbärstårta.

Vid Kleva





Pernilla, Barbro, Tina, Camilla och Dorit.


Camilla, Anne, Pernilla, Barbro och Tina

4 kommentarer:

  1. Gud vad härligt det låter! Eller Gudinnan då ; ). Vilken gåva att få samlas och berikas av varandra. Du verkar ha en skön och harmonisk "ledarstil". Jag har sagt till min mamma att gå en kurs eller vara med på ett retreat hos er för att varva ner och fylla på. Vi får väl se...

    Soliga kramar, Karina

    SvaraRadera
  2. Jaaa Gudinnan:) så fint det blev...känns bra beskrivet med en skön harmonisk ledarstil.. jag ser mig själv som den som tonar in och lyssnar in och sen är jag en del av gruppen med.. och därmed ger det ju mig så mycket med. Din mamma är så välkommen!! KRAM

    SvaraRadera
  3. Jag känner en djup tacksamhet över de fina dagar vi kvinnor fick tillsammans. Du beskriver det själv så fint hur du tonar in och lyssnar in och ser var din inre gudinna vill vägleda dig. Nu håller jag på att samla ihop alla nya insikter som kom till mig och se hur min inre källa vill att jag ska förvalta dem... stor varm kram och lycka till med din husbil. Jag tycker det låter underbart. Enkelheten är en stor rikedom...
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Varmt tack Pernilla.. det var så underbart att ha med dej då du är en så vis och klok kvinna med mycket att ge till andra.. Jag önskar dig varmt lycka till med att förvalta dina insikter nu...ja enkelhet är en rikedom

    SvaraRadera

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig