måndag 1 juli 2013

Vilken Gudinnefestival det blev...


Kära Gudinnor!
 Det blev en helt magisk, Underbar festival med så mycket kärleksfull kvinnogemenskap.. så mycket glädje, tillit till varandra och så mycket inspiration... Jag kände mig dock helt slut när alla hade åkt hem... då jag hade huvudansvar för det mesta... men jag har ändå njutit så mycket av festivalen och främst av alla innerliga djupa kärleksfulla möten med så många underbara kvinnor... men idag har det har varit sååå njutningsfullt att bara ta det lugnt ... vila...strosa runt i naturen.. och jag har känt ett så stort lugn och en så skön vila....

Nu ska jag snart gå och lägga mig men jag ville bara skriva några rader till er här .... Jag ska berätta mer senare och lägga in fler bilder... jag är så djupt tacksam för att allt blev så fint och för alla de underbara härliga kvinnor som kom och öppnade sina sinnen och sitt hjärta och som lyste och strålade när de reste hem.. då vet jag vad det är jag har arbetat för i flera veckor... då är det värt varje stund....och för det mesta är det ju även kul att förbereda festivalen...

Varm kram till er Alla .. både ni som var med och och ni som finns här!

Anne Solveig



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig