onsdag 26 september 2012

Hemma med mycket inspiration!

Nu är jag hemma!
Det var Superbra.. och mycket inspirerande på "I Can Do it- eventet" i London. Så många inspirerande föreläsare som sa liknande saker men på sitt eget unika sätt...Det är verkligen upplyftande att i två hela dagar få vistas i en miljö där alla har dessa upplyftande tankar.. till slut går budskapet in liksom.... Louise och Wayne var ändå mest inspirerande för mig... Det är mycket jag vill dela med er.. men nu ska jag lägga mig och sova.... men det kommer....

Anne Solveig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig