torsdag 17 september 2009

Tisdag Gudinneskola dag 17 september


Kurs i Självkärlek för kvinnor 8 - 11 oktober
Känner du att du vill ha lite mer inspiration när det gäller självkärlek så är du varmt välkommen till min och Ellikas kurs i Oktober. Vi ska ju ha en kurs i oktober om självkärlek för kvinnor och därmed kom jag på nu att jag verkligen skulle vilja bjuda in dem av er som kan vara med då eftersom självkärlek är det tema som vi har fokuserat på i Gudinneskolan under september.
Ellika - en vis, varm och kärleksfull "svensk Indiankvinna"
Jag håller kursen tillsammans med en underbar kvinna som heter Ellika och som är gift med Indianen Medicine Story. Ellika är en av de mest kärleksfulla kvinnor jag känner... och hon har en unik förmåga att hjälpa människor att helas och komma i kontakt med vårt sanna jag.
Ellika är en trygg famn
Det sker alltid så mycket spännande läkning i Ellikas kvinnogrupper och hon skapar en trygg famn där kvinnor känner att de kan vara sig själva med alla känslor och allt vi bär med oss. När vi väl öppnar upp och tillåter oss att släppa fram det som vi burit på så sker ju en läkning och vi närmar oss dem vi egentligen är.
Samhörighet med Moder jord
Dessutom så förmedlar hon även Indianernas djupa kunskap om hur vi kan känna samhörighet med Moder Jord och leder en renande ceremoni där vi lämnar det gamla och välkomnar det nya.
Jag och Ellika håller i kursen tillsammans
Jag ser fram emot ett spännande samarbete och känner att vi kompletterar varandra fint. Jag kommer att leda vägledda meditationer där vi möter vår inre Gudinna och lyssnar till henne, samt kreativa övningar med fokus på tankens kraft, visioner och hur vi ännu mer kan leva från vår inre Gudinna.
Spaupplevelse
Det blir även en skön spaupplevelse i vår mysiga relaxavdelning med bubbelbad och bastu.

Erbjudande till Gudinneskolans elever
Du som deltar i Gudinneskolan och av olika anledningar inte har så bra ekonomi kan få lite rabatt. Maila mig på anne@mundekull.se
Läs mer om kursen på
http://www.mundekulla.se/mundekulla/parse.php?p=kvinnokurs_-_sjalvkarlek.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig