lördag 12 september 2009

Gudinneskolan Lördag 12 sept

Lördag - ha kul, skapa och umgås med vänner
Lördag är för mig en dag som står för Glädje, skapande och ha kul med vänner och familj. Så fundera på idag vad du kan göra för att ge dig glädje eller umgås med dem du tycker om och ha kul tillsammans.

Snygga till i ditt hem
Lördag är också en bra dag att få ordning städa upp och vi kan ju har kul under tiden tex göra det med vår partner, eller lyssna på musik en bra CD med positiva tankar m.m. Det är ju faktiskt kul att städa upp ibland och gå igenom sina saker. Då kan du dessutom vila och njuta imorgon på Söndagen mer.

Städa ur garderoben
Gör detta idag eller någon gång under september månad
Den Gudinna som du är är värd att ha kläder hon tycker om. Så rensa ut det du inte tycker om eller inte använder och ge plats för det nya.

När du håller i ett plagg ställ dig dessa frågor
Hur får detta plagg mig att känna mig ?
När använde jag det senast?
Tycker jag om denna färgen ?
Är detta Jag när jag nu är en underbar Gudinna?
Hur känner jag mig när jag har på mig det här ?
Skänk bort allt det du inte känner positivt för eller inte använder.
Släng det som är trasigt och som du inte kan eller kommer laga.
Ha tillit till att livet ger dej allt du behöver

Genom att städa ur garderoben ger du plats till din nya underbara garderob och kläder som är du och ditt nya Gudinnejag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig