onsdag 2 september 2009

Gudinneskolan dag 2 september


Målning av Anne Nilsdotter Elmberg

Hej underbara Gudinna!
Varmt välkommen till ditt nya liv som är fullt av glädje och kärlek.
Idag var min inre Gudinna som jag mötte på morgonen så här stolt och rakryggad och det tyckte hon att jag skulle vara med.

Fortsätt med dina dagliga meditationer
Du som är med i Gudinneskolan fortsätter med en meditation eller en stilla stund morgon och/eller kväll där du lyssnar till din Gudinna. Detta fortsätter du med hela månaden. Läs mer under 31 aug och 1 sept

Dagens uppgift
Idag kan du ställa denna fråga till dig själv gärna fler gånger om dagen
-Hur kan jag älska dig mer just nu ?
Lyssna till svaret inom dig som kanske kommer i form av en känsla eller en tanke.
Kanske är det Gudinnan som viskar i ditt öra. Det kan var något enkelt som att vila, njuta av naturen, äta något gott, ge dig själv en kram, träffa en vän, läsa en bok, njuta av ett bad, vila en stund eller något helt annat.... Lyssna och ge dig själv kärlek idag.
She knows what you need sister

2 kommentarer:

  1. Hej ANNE

    TACK FÖR STARTEN! Min inre Gudinna var glädje idag, laddade inför Nia imorgon. Jag har haft mer kärlek till Hampus och gråtit en skvätt för att min man är så busy med annat och jag vet att bara jag själv kan fylla mig just nu...Thats my lesson.

    Kram Erika

    SvaraRadera
  2. Underbart och sant Erika och så kul att vi kan umgås med varandra i Gudinneskolan Kram Anne

    SvaraRadera

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig