onsdag 2 september 2009

Skapa en vacker plats eller Gudinnerum
Du är värd det bästa... jag fick inspiration av Carinas kommentar här nedan att vi kan skapa ett mycket vackert rum eller en vacker plats eller ett vackert Gudinnealtare... Så se till att göra det riktigt fint för dej ! denna månaden. Plocka eller köp blommor och ta fram vackra saker du tycker om att titta på.... fina ljus m.m. Gör det riktigt fint till en underbar kärleksfull, vis och vacker Gudinna ... Du är värd det !

Carina berätta
"Jag har din meditations CD hemma och den hjälpte mig att komma igång med att meditera igen. Jag har inrett mitt yogarum till meditationsrum också och smyckat det med rosor på golvet och en glas-ängel/gudinna hängandes i fönstret som jag fick från vänninorna/gudinnorna i min kvinnocirkelgemenskap när vi hade "träff" i måndags hemma hos mig." Kram // Carina

Dela gärna med dig hur det går
Det är kul om ni vill dela med er av era processer så skriv gärna under kommentarer eller maila och berätta hur det går för dig. Självklart kanske du inte känner dig som en underbar Gudinna varje dag (även om du alltid är det) Att fokusera på självkärlek och Gudinnan inom dig kan dra upp alla andra sidor och allt som det är dags att släppa. Så bara var tacksam hur du än känner dig.. Du är på väg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig