måndag 7 september 2009

Kvinnocirkel ledarhelgen blev så fin

Kvinnocirkel ledarutbilningen del 1
Jag har just haft en mycket fin helg med några underbara kvinnor och känner mig djupt tacksam och tillfreds med att äntligen ha startat den första Kvinnocirkel -Ledarutbildningen i Mundekulla. När vi avslutade hade alla kvinnor en plan för hur de skulle gå vidare och bjuda in en liten grupp kvinnor och jag känner mig så glad att veta att kvinnocirklarna sprids. Kanske att jag så småningom kan erbjuda ett forum tex genom en hemsida för dem som erbjuder kvinnocirklar
Kvinnocirkelboken är nu ett häfte... ev finns det några till försäljning om du redan nu vill köpa den. Jag tar då 200:- för häftet. Men planen är att den ska ges ut som en bok under hösten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig