söndag 8 september 2013

En Djupare frid!

 "Jag vill ge tid till att vila i mitt djupaste inre, 
tid till att dyka in och hämta fram allt det där 
som universum vill uttrycka genom mig."
Anne Solveig

Vilken fin september vi har.. 
Jag njuter av solen och värmen och det är som om det sker något nytt inom mig... Vill helt enkelt uppleva en djupare inre frid... Mycket annat känns ytligt och inte så viktigt. Jag känner mig även less på att dras med i egna eller andras dramer, vilket skett en del den senaste tiden.... Nu vill jag vara kvar i friden och ljuset inom mig... i den sanna delen av mig och utifrån det se det sanna ljuset hos andra....

Jag vill även dyka in i Skapandets värld..
Under en massa år har jag haft mycket fokus på människor och grupper... Det har gett mig mycket, men ibland är det lätt hänt att gå in i andras energi och tappa sitt eget fokus... Det närmaste året har jag känt att det är dags att hitta hem till mig själv ännu mer... och ge tid till att skriva, sjunga och måla... tid till att vila i mitt djupaste inre och tid att dyka in och hämta fram allt det där som universum vill låta komma till uttryck genom mig. Men jag älskar mina Kvinno-Gudinneforum och jag får så mycket kraft och inspiration genom dem. Så jag kommer även utveckla den biten på ett mer djupt och samlat sätt.. och jag vill gärna dela med mig här i Gudinnerummet när andan faller på...

Vi kan ju ge på många olika sätt
...Nu vill jag ge genom att vila i den jag är innerst inne.. genom att finna min egen inre frid.. och genom att sjunga, måla och skriva och skapa en del produkter som kan ge ljus och inspiration till fler...

Ha det så fint kära Gudinna.
Var befinner du dej i livet just nu?

Kram Anne Solveig!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig