söndag 6 juni 2010

Söndag - Vilo och Njutingsdag

Idag fortsätter med att Älska
... enligt gårdagens budskap... Jag tyckte själv det gav mig mycket så varför inte prova det ett tag... sommaren är ju så vacker och att älska är även lite som att uttrycka sin tacksamhet. När vi gör det så påminns vi ju även om allt fint som vi har i vårt liv. Det leder ju även till att mer goda saker kan komma in i våra liv.

Nu ska jag ta bilen till Öland
om en liten stund... Vi ska träffas i den Kvinnocirkel som jag har varit del av de senaste kanske 6-7 åren...( jag får fråga dem hur länge vi har hållit på). Ju längre man möts i en Kvinnocirkel ju tryggare blir den ju och ju mer avslappnat och enkelt känns det att ses. Dessutom är det så fina kvinnor som alla verkar med sina goda projekt på olika sätt så vi har mycket att dela och inspirera varandra i.

Jag har ju två kvinnocirklar att njuta av
Jag har ju så lyxigt att jag även har en jättefin kvinnocirkel här i Mundekulla och vi träffades nu i veckan och hade en mysig stund och jag fick fira min bok med dem. Ni vet väl att den har kommit ut nu. Klicka på boken här bredvid om du vill beställa den genom mig. Att vara del av en kvinnocirkel är den bästa presenten du kan ge dig själv... det genererar så mycket annat gott i ditt liv.

Njut av Söndagen... Vila och ge dig själv tid till det du vill... Kram Anne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig